בס''ד | יום רביעי | 17/04/2024 | ט׳ בניסן ה׳תשפ״ד‎
מבזקים
דף הבית » חדשות » אקטואליה » הסטוריה: מודיעין עילית הולכת לבחירות

הסטוריה: מודיעין עילית הולכת לבחירות

הסטוריה במודיעין עילית: לראשונה מאז הקמתה, לפני כ-20 שנה, יוכלו תושבי העיר לבחור את נציגיהם למועצת העיר ומועמדם לראשות העיר.

גוטרמן בהגשת הרשימה

לאחר אין ספור ספינים וספקולציות, הוגשו למנהל הבחירות 6 רשימות מועמדים שיתמודדו על מקומם במועצת העיר, ו-2 מועמדים שיתחרו על ליבם של תושבי העיר בהתמודדות לראשות העיר.

ראשונים הגישו את רשימתם ביום שני נציגי תנועת "חרדים" בראשות יוני מזרחי, כשממש סמוך אליהם הגישו נציגי "הבית היהודי", צפריר שרוני ואביזוהר ריאר, את רשימתם למנהל הבחירות.

טופס המועמדות של "חרדים"

טופס המועמדות של "חרדים"

למחרת הגישו נציגי "נצח" את רשימתם, במקום הראשון – אבי ברגר, במקום השני – יהודה שם טוב, במקום השלישי – שמואל אלישיב, במקום הרביעי – יחזקאל אריאל ובמקום החמישי – יעקב לוי.

בנוסף, הגיש אבי ברגר את מועמדותו לראשות העיר.

גם רשימת ש"ס הגישה את רשימתה בראשות אבנר עמר, שהוצנח מאשדוד לעמוד בראש הרשימה. במקום השני – גולן חסידי, מי שכיהן כחבר מועצה גם בקדנציה הקודמת, במקום השלישי – יעקב עובדיה, במקום הרביעי – יעקב כהן ובמקום החמישי – יוחאי מלמד.

בשעות הצהריים הגיש נתן רוזנבלט את רשימתו החסידית המהוה פיצול של אגו"י, לאור אכזבתו מהתנהלות נציגי אגו"י בקדנציה האחרונה.

מכאן ועד לדקות האחרונות של שעת הגשת הרשימות שרר שקט במתחם הביטחון, כשלפתע, בשעה 20:55 שעטו למתחם שיירת המכוניות של נציגי דגל-התורה ואגודת-ישראל, שהגיעו – כמיטב המסורת בדקה ה-99 – להגשת הרשימה המאוחדת.

תוך דקות ספורות המתה הרחבה מעשרות הפעילים הליטאיים והחסידיים שבאו לוודא כי סדר הנציגים ברשימה נשאר כפי שקבעו. ליתר ביטחון לקחו נציגי אגו"י מספר בתור למקרה בו ירצו להגיש רשימה נפרדת.

גוטרמן בהגשת הרשימה

גוטרמן בהגשת הרשימה

גם נציגי "הבית היהודי" לקחו מספר והשתעשעו ברעיון להגיש מועמדות אף לראשות, אך לאחר שהתברר כי נציג "נצח" כבר מתמודד מול גוטרמן, הם ירדו מהרעיון.

ואחרון חביב – יעקב מאיר פלדמן, מי שנמנעה ממנו ההתמודדות בפעם הקודמת ע"י גניבת חוברת החתימות, המתין עד הרגע האחרון לראות מי יהיו המתמודדים, ולאחר שנכח כי יש מתמודד מול גוטרמן החליט לא לחבל בסיכוייו ולא הגיש את מועמדותו לראשות העיר.

Share and Enjoy !

0Shares
0 0 0
טרוולאור מלונות זולים

השאר תגובה

הדוא"ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים ב *

*

טרוולאור מלונות זולים