בס''ד | יום שבת | 11/05/2024 | ג׳ באייר ה׳תשפ״ד‎
מבזקים
דף הבית » חדשות » אקטואליה » הסיפור שמטלטל את העיר: נהגים ערבים מטרידים נערות חרדיות • חשיפת קוקר

הסיפור שמטלטל את העיר: נהגים ערבים מטרידים נערות חרדיות • חשיפת קוקר

בחודשים האחרונים התגברו תלונות כנגד נהגי חברת ״קווים״, בני מיעוטים המטרידים נערות חרדיות במהלך הנסיעה ומחוצה לה • תגובת החברה: המקרים טופלו בחומרה רבה

תלונות רבות הגיעו לידי מערכת 'קוקר' כנגד עובדיה הערבים של חברת ״קווים״. החברה נכנסה בחודשים האחרונים לפעול גם במודיעין עילית לאחר שזכתה במכרז שהפעיל משרד התחבורה במספר אשכולות, ובכך הפכה לחברה השנייה בגודלה בארץ.

החברה עצמה מעניקה שירותים יעילים עבור תושבי העיר החרדית השלישית בגודלה, ומאז החליפה את חברת ״סופרבוס״, תושבי העיר מרוצים לרוב מהתנהלות החברה.

אלא שלכל דבר טוב יש גם רע. בחודשים האחרונים התגברו התלונות כנגד נהגי החברה, בני מיעוטים המטרידים נערות חרדיות במהלך הנסיעה ומחוצה לה.

בחודש האחרון, הגיעה תלונה לידי המשטרה על נהג בחברה שהטריד נערה בת טובים, בת למשפחה מיוחסת ומפורסמת בעיר. הסיפור עשה לו כנפיים והגיע לידי משמרת הצניעות בעיר שהעבירו את הסיפור לטיפולו של רב העיר הגר"מ קסלר שליט"א.

רבה של מודיעין עילית החל לבדוק את המקרה לעומק, ושמע את טיעוני חברת ״קווים״ שלטענתם הנערה היא זו שיצרה קשר עם הנהג. לדברי חברת ״קווים״, לחברה יש הקלטות שמצדדות בגרסת הנהג לפיו, אין מדובר בהטרדה.

אולם למרות טענות הנהג, החליט הגר"מ קסלר להעביר את הנהג מתפקידו לאלתר.

בכך לא תמה מסכת העדויות. מספר תושבים בעיר פנו היום ל'קוקר' וטענו כי באחרונה התגברה תופעת ההטרדות, וכפי שטוען לנו ל׳, תושב קריית ספר,"התופעה הולכת ומתפשטת, בקריצות בסימונים, ובכל מיני דרכים". לדבריו, "על הרבנים בעיר לפעול במהרה כנגד התופעה".

מחברת ״קווים״ נמסר בתגובה: כי לצערנו היו מספר מקרים שנאלצנו לפעול בחומרה, המקרים מטופלים על ידי המשטרה והרווחה. חברת ״קווים״ רואה את המקרים בחומרה רבה את המקרים ופועלת בתיאום עם הגורמים הרלוונטים.

מקור: קוקר.

Share and Enjoy !

0Shares
0 0 0
טרוולאור מלונות זולים

השאר תגובה

הדוא"ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים ב *

*

טרוולאור מלונות זולים