בס''ד | יום חמישי | 18/04/2024 | י׳ בניסן ה׳תשפ״ד‎
מבזקים
דף הבית » בכותרות » אין כניסה • כך מודרים תושבי העיר מהבריכה החדשה

אין כניסה • כך מודרים תושבי העיר מהבריכה החדשה

במושב מתתיהו נבנתה בריכה חדישה, אך תושבי מודיעין עילית כנראה לא יוכלו ליהנות בה, לפחות לא רובם • הסיבה: הכניסה לבעלי מנוי בלבד, שעלותו יקרה למשפחה הממוצעת

הבריכה במתתיהו

שנים ארוכות חלמו תושבי מודיעין עילית על בריכת שחיה בעיר, אך מה שמנע זאת הייתה צוואתו של רבה הראשון של העיר כי לא תוקם בריכה בעיר – שאז הייתה רק שכונת קריית ספר.

יזמים שונים ניסו לפתוח בריכה בשכונות החדשות, בטענה שעליהן הצוואה לא לה, אך רבני העיר לא אישרו סטיה מהמצב הקיים. וכך, במשך כל שנות קיומה של העיר נסעו תושבי העיר לבריכות בערים שונות, מה שהוסיף למחיר את עלות הנסיעות.

והנה, בחודשים האחרונים נבנתה בריכה חדישה במושב מתתיהו, ותושבי העיר היו בטוחים שסוף-סוף יוכלו ליהנות מכך במחיר שפוי וללא נסיעות ארוכות ומתישות. אך מנהלי הבריכה במתתיהו החליטו לבצע הדרה של תושבי מודיעין עילית מהבריכה החדשה שזה עכשיו נפתחה.

איך הם עשו את זה? בפתרון מבריק של כניסה למנויים בלבד.

שלא לציטוט אמר לנו אחד מתושבי מתתיהו כי הם לא רוצים לראות את תושבי מודיעין עילית בבריכתם. "אנו לא סובלים את החניוקים הללו" אומר לנו אחד מהתושבים. "פרסמנו כביכול הודעה רשמית המודיעה על פתיחת הבריכה לתושבי מודיעין עילית, אך בפועל הבריכה תהיה פתוחה רק למי שירכוש מנוי יקר בסך 1,300 ש"ח, שזה סכום עתק".

ומה יהיה עם תושב מודיעין עילית שרוצה לבוא באופן חד פעמי? הוא לא יוכל להיכנס. בדרך זו, כך מקווים כנראה בהנהלת הבריכה, תושבי מודיעין עילית לא יציפו בהמוניהם את מי הבריכה שהיו עולים על גדותיה…

אישוש נוסף לכוונות אלו קיבלנו לאחר ששמענו את אחד התושבים אומר בזעם "מצידי שיעשו כניסה למושב מכביש מקביל. אני לא  סובל אותם. הם מסריחים, מגעילים". אגב, העבודות לכביש זה – מכיוון חשמונאים – בעיצומן.

תגובת הנהלת הבריכה לא התקבלה עד לפרסום הכתבה, ולכשתתקבל היא תפורסם.

Share and Enjoy !

0Shares
0 0 0
טרוולאור מלונות זולים

6 תגובות

  1. צודקים 100% למה הם צריכים את כל ק"ס במושב שלהם?? הבריכה מיועדת לתושבי המקום.

    • זוכר את פרשיית פארק ענבה במודיעין? לפי דעתך כנראה גם הם צודקים כי הפארק מיועד לתושבי המקום. ודרך אגב, למה רחוב חפץ חיים ורחוב רב ושמואל זה יותר ביחד מרחוב משך חכמה ורחוב פיינשטיין? זה הרבה יותר קרוב. הניתוק מקרית ספר לא הוגן, הם נהנים מאוד מהקירבה שלהם לכל מוסדות החינוך, העסקים, וכל שאר היתרונות של קירבה לעיר, אבל שומרים לעצמם את כל הזכויות של מה שהם יכולים לתת במקביל. לדוגמא, ארנונה. מתתיהו היא בעצם מבחינה גיאוגרפית חלק ממודיעין עילית, וההפרדה היא אנוכית ולא ראויה.

      • לא הבנתי את ההשוואה לרחובות. ולעצם העניין למתתיהו מבחינה מוניציפלית אין שום קשר לקריית ספר… זה שקריית ספר נבנתה בסמיכות למתתיהו לא הופך אותה להיות חלק ממנה…. ולטענתך שתושבי מתתיהו נהנים מק"ס זה נכון אבל גם ק"ס נהנית ממתתיהו, בוא ותיראה כל יום מי מאכלס את הגינה במתתיהו…. תחשוב מה יקרה אם הברכה תהייה פתוחה לכל ק"ס כל יום יגיעו מאות ובחופשים גם אלפים ובצדק מתתיהו מעוניינים למנוע את זה. הברכה נבנתה למושב ולא לכל האזור. חלק מהיתרונות של מושב שהוא קטן ושקט והם ממש לא מעוניינים ובצדק שכל קס תגיע לשם. לכן כמו שהבנתי ניתן להיות מנוי לברכה אבל לא להכנס כניסות חד פעמיות. לי זה נשמע הגיוני…..

  2. אין ולא היתה שום צוואה מרבה הקודם של קרית ספר,
    להיפך, הוא תמך בענין בכל מאודו.
    גם בנו מאד תומך בזה,
    מי שלא קידם עד היום את הענין ואולי אף מנע אותו,
    כבר מכהן בראשות העיר 13 שנים משום מה.

  3. גם כן כל השטויות האלו
    המתיתיהו האלה טסים על עצמם בלי קסדה……
    הם מציפים את יש ואת שפע שוק הם מגיעים לפארק העירוני
    והם לומדים איתנווווו

  4. חברים יקרים!

    כל מחיר שנקבע זה תוצאה ישירה של הצע וביקוש.
    שיפתחו עוד בריכה באזור המחיר ירד צוואות לא מענינות את השוק עם כל הכבוד.

השאר תגובה

הדוא"ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים ב *

*

טרוולאור מלונות זולים