עוד אבסורד תוצרת "סופרבוס"

פורום התושבים של העיר מודיעין-עילית
חוקי הפורום
נא לשמור על שפה נקיה ומכובדת. אין לעשות אאוטינג לכותבים בפורום.

עוד אבסורד תוצרת "סופרבוס"

הודעה שלא נקראהעל ידי משכוכית » יום שני, 24/10/2011, 11:28:37

כפי שפרסמה כבר חברת "סופרבוס" ולפי הוראות משרד התחבורה החברה מפעילה עמדת הנפקה לכרטיסי "רב-קו" במשרד ברח' חפץ חיים.
אך כשמגיעים להנפיק כרטיס, ע"פ מיטב מסורת השירות של החברה, פעמים רבות המכשיר לא עובד והפקידה ברוב רצינות פותחת בשאלה ותביעה מקורית ,למה לא התקשרתם קודם לוודא שהמכשיר עובד? לא יאמן! כאילו שהתושב אמור לחלום על "יעילות" כזו של המערכת שאמורה וחייבת לשרת אותו .
לדאוג למכשיר הנפקה חילופי זמין ,עדיין לא חשבו בחברה.ומה עם תיקון התקלה באופן מיידי, כדי שנשים המשרכות את רגליהן עם הזאטוטים שזו לא משימה קלה כלל וכלל,לא יבואו לחינם ויקבלו מפח נפש ויצטרכו לבוא פעם נוספת? גם זה לא ממש אכפת לחברה .
ולא לשכוח!!! סופרבוס אתך בכל דרך!
כנראה שמישהו צריך להרים את הכפפה ולדאוג שהמצב הזה לא יימשך יותר.
משכוכית
 
הודעות: 39
הצטרף: יום שישי, 05/08/2011, 10:17:38

Re: עוד אבסורד תוצרת "סופרבוס"

הודעה שלא נקראהעל ידי נטורי קרתא » יום שני, 24/10/2011, 13:40:46

פנית לחברת סופרבוס לקבל תשובות?
נטורי קרתא
 
הודעות: 75
הצטרף: יום שלישי, 09/08/2011, 18:16:45

Re: עוד אבסורד תוצרת "סופרבוס"

הודעה שלא נקראהעל ידי ארשת » יום שני, 24/10/2011, 14:36:02

משכוכית כתב:כנראה שמישהו צריך להרים את הכפפה ולדאוג שהמצב הזה לא יימשך יותר.

אלו שנטלו לעצמם את תפקיד הרמת הכפפה, נוסעים במוניות......
ארשת
 
הודעות: 63
הצטרף: יום שלישי, 11/10/2011, 20:31:57

נמאס מסופרבוס

הודעה שלא נקראהעל ידי דוד משה » יום שלישי, 25/10/2011, 01:33:04

הזילזול שלהם בלקוחות זה מזוויע ובמוקד צועקים על אנשים מנתקים טלפונים וכדומה
דוד משה
 
הודעות: 49
הצטרף: יום שלישי, 04/10/2011, 02:33:08

Re: עוד אבסורד תוצרת "סופרבוס"

הודעה שלא נקראהעל ידי חרדי_אמיתי » יום שלישי, 25/10/2011, 15:34:58

אכן גם אני חשתי על בשרי את השירות המזויע של "סופרבוס", צריך להקים וועדה שאליה ישלחו כל התלונות על סופרבוס והם ידאגו להמשך הטיפול מול משרד התחבורה עד לסיום עבודתה של החברה בעירנו!...
חרדי_אמיתי
 
הודעות: 99
הצטרף: יום שני, 08/08/2011, 16:19:26

Re: עוד אבסורד תוצרת "סופרבוס"

הודעה שלא נקראהעל ידי דודאי » יום רביעי, 26/10/2011, 11:51:50

למה להקים ועדה?
צריך להגיש כמה שיותר תלונות במשרד התחבורה, ככל שיש עליהם יותר תלונות כך הסיכוי שלהם לזכות במכרז פוחת. משרד התחבורה גם מטפל בתלונות על שירות לקוחות, זה חלק מהחוזה שלהם מול משרד התחבורה, ויש סטנדרטים שהם חייבים לעמוד בהם.
דודאי
 
הודעות: 2
הצטרף: יום חמישי, 06/10/2011, 11:22:02

Re: עוד אבסורד תוצרת "סופרבוס"

הודעה שלא נקראהעל ידי משכוכית » יום רביעי, 26/10/2011, 12:15:01

מס' פקס לשליחת תלונות : אבישי דרורי הממונה על פניות הציבור במשרד התחבורה 02-6663199 .
מניסיון! כל תלונה שנשלחת נרשמת מתועדת, נבדקת ומקבלים מכתב תשובה בדואר ממשרד התחבורה.זה פשוט עובד!!!
משכוכית
 
הודעות: 39
הצטרף: יום שישי, 05/08/2011, 10:17:38


חזור אל פורום מודיעין-עילית

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 9 אורחים

cron