מדהים איך האתר התריע וצפה מראש את הסכנה!!

פורום התושבים של העיר מודיעין-עילית
חוקי הפורום
נא לשמור על שפה נקיה ומכובדת. אין לעשות אאוטינג לכותבים בפורום.

מדהים איך האתר התריע וצפה מראש את הסכנה!!

הודעה שלא נקראהעל ידי תושב10 » יום שלישי, 13/03/2012, 06:02:59

http://www.modiin-illit.net/article.aspx?a_id=220

מים בששון? הצפות ענק ברחבי העיר
החורף הקשה כבר כאן • הצפות ענק במקומות מרכזיים בעיר עקב תקלות קשות בניקוז • תושבים רבים שהתלוננו כבר בשנה שעברה מדווחים שהליקויים טרם טופלו • וידאו רטוב במיוחד
אקטואליה17/11/2011 1:37:24 AMיחיאל איינהורן

החורף הסוער שהחל עם תחילת הבקשה בתפילה "ותן טל ומטר לברכה" והתחזק בימים האחרונים, הביא איתו כמידי שנה מבול תלונות מצד תושבים - כמעט מכל שכונות העיר, על הצפות והיווצרות שלוליות מים ענקיות עקב הבעיות הקשות במערכות הניקוז, מהן סובלים תושבי מודיעין עילית שנים רבות.

החשש בקרב התושבים כי המצב רק ילך ויחריף עם הכניסה למערכת החורפית הסוערת והתמשכות ירידת כמויות גדולות של משקעים העלולות לגרום להצפות ונזקים, זאת עקב ההזנחה המתמשכת בתשתיות הניקוז והביוב.

מס' תושבים דאגו להזכיר לנו השבוע את ההצפות הנרחבות שארעו באזורים נרחבים ברחבי העיר, כשברוב המקומות הליקויים טרם נפתרו וספק רב אם עדיין ניתן לתקן אותם ברגע האחרון שלפני פרוץ גשמי הברכה.

כך ניתן היה לחזות שוב במראות הקשים, בדומה לשנה שעברה במקומות מרכזיים בעיר: בכיכר הכניסה לשכונות גרין פארק וחפציבה, בכיכר הסמוך למרכז עסקים עילית, במורד רחוב מסילת ישרים סמוך לפארק העירוני ועוד.

פניות אינטנסיביות של תושבים למוקד 106 של עיריית מודיעין עילית לא זכו למענה הולם בשנה שעברה, וכך חלפה עונת החורף אשתקד עם הליקויים שנגררו גם לשנה הנוכחית.
תושב10
 
הודעות: 35
הצטרף: יום ראשון, 07/08/2011, 12:15:34

חזור אל פורום מודיעין-עילית

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 16 אורחים

cron