כפי שפרסמה כבר חברת "סופרבוס" ולפי הוראות משרד התחבורה החברה מפעילה עמדת הנפקה לכרטיסי "רב-קו" במשרד ברח' חפץ חיים.
אך כשמגיעים להנפיק כרטיס, ע"פ מיטב מסורת השירות של החברה, פעמים רבות המכשיר לא עובד והפקידה ברוב רצינות פותחת בשאלה ותביעה מקורית ,למה לא התקשרתם קודם לוודא שהמכשיר עובד? לא יאמן! כאילו שהתושב אמור לחלום על "יעילות" כזו של המערכת שאמורה וחייבת לשרת אותו .
לדאוג למכשיר הנפקה חילופי זמין ,עדיין לא חשבו בחברה.ומה עם תיקון התקלה באופן מיידי, כדי שנשים המשרכות את רגליהן עם הזאטוטים שזו לא משימה קלה כלל וכלל,לא יבואו לחינם ויקבלו מפח נפש ויצטרכו לבוא פעם נוספת? גם זה לא ממש אכפת לחברה .
ולא לשכוח!!! סופרבוס אתך בכל דרך!
כנראה שמישהו צריך להרים את הכפפה ולדאוג שהמצב הזה לא יימשך יותר.